La Fe celebra la seua Jornada de Portes Obertes per a futures i futurs residents
10/03/2025
- Enguany La Fe oferirà 146 places per a residents entre Medicina, Farmàcia, Radiofísica, Psicologia i Infermeria
- Cada any més de 500 residents realitzen el seu període d'especialització en La Fe
L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha celebrat la seua Jornada de Portes Obertes per a residents que desitgen realitzar el seu període formatiu en este departament de salut.
La jornada ha combinat una part presencial que s'ha desenrotllat a l'hospital i una part en línia. D'esta manera, els i les interessades a fer la seua residència en este departament de salut han pogut informar-se i seguir les explicacions dels residents de les diferents especialitats, sense importar el lloc en el qual es trobaren.
L'Hospital La Fe compta amb una àmplia oferta assistencial, investigadora i docent, sent el centre de referència de la Comunitat Valenciana i un dels centres més importants a escala nacional, amb 29 unitats de referència CSUR i 4 unitats en la xarxa assistencial de referència europea.
La Fe compta amb una àmplia oferta docent, amb 50 especialitats acreditades, una més que l'any passat, ja que a les ja existents s'ha sumat una especialitat ‘Psiquiatria Infanto juvenil i de l'adolescència’. En total, enguany s'han oferit un total de 146 places per a residents, repartides entre Medicina, Farmàcia, Radiofísica, Psicologia i Infermeria.
Cada any més de 500 residents realitzen el seu període d'especialització en el departament de salut València La Fe. Tot això és possible gràcies a 196 tutores i tutors, que organitzen i supervisen tot el procés formatiu.
La Comissió de Docència garantix una formació integral dels seus residents, no sols des del punt de vista assistencial, amb un sòlid programa de formació transversal en metodologia de la investigació i que es facilita la incorporació en activitats investigadores, si no també posant a la disposició dels residents tots els recursos de l'hospital.