Comissió de Docència

Composició

 

Presidència: Dr. José IvorraCortés

Vicepresidència

Secretaria Comissió de Docència

Representant Comunitat Autònoma

Representant Organització Assistencial

UDM.Medicina Familiar i Comunitària

UDM.Salut Mental

UDM.Salut Laboral

UDM.Obstetrícia i Ginecologia

UDM Pediatria

UDM Medicina Preventiva i S.Pública

 

Mèdiques(3)

  • Tutor - 3
  • Resident - 3

Mèdiques-Serveis Centrals(1)

  • Tutor - 1
  • Resident - 1

Mèdic-Quirúrgiques(2)

  • Tutor - 2
  • Resident - 2

Infermeria-Técniques(1)

  • Tutor - 1(Subc.Infermeria)
  • Resident - 1

 

Ubicació

La Comissió de Docència està situada en la Planta Baixa de l'Edifici H - Direcció, Administració i Docència. Els números de telèfon són: 961244810 – 961244824 – 961244823 – 412840

L'adreça de correu electrònic és: docencia_lafe@gva.es

Finalitat

Les funcions de la Comissió de Docència s'establixen en l'Ordre del Ministeri de Presidència (BOE nº 155, de 30 de juny de 1995):

  1. Organizació i gestió de les activitats corresponents a la formació per a Especialistes que es duguen a terme en el centre, i el control del complimient dels objetius que conformen els seus programes de formació.
  2. Supervisió de l'aplicació pràctica de la formació i de la seua integració amb l'activitat assistencial, ordinària i d'urgències del centre.
  3. Programació anual de les activitats de formació especialitzada del centre i l'establiment dels plans individuals per a cada Especialista en formació, d'acord amb els programes aprovats pel Ministeri d'Educació i Ciència per a cada especialitat.
  4. Informe a la Gerència o a la Direcció del centre sobre la proposta de oferta anual de placas de formació especialitzada del centre.
  5. Emissió d'informe a les autoritats administratives, quan s'aprecie la possible infracció de les disposicions vigents sobre formació especialitzada.
  6. Sol·licitut de realizació d'auditories docents en el centre, quan les circumstàncies així ho demanen.
  7. Realizació dels informes que els siguen sol·lictats pels Ministeris d'Educació, Ciència e Innovació i de Sanitat, Política Social i Igualdad.
  8. Elaboració i aprovació de la memòria anual d'activitats de formació especialitzada desenvolupades en el centre.
  9. A través de la seua Presidència, direcció i coordinació de les activitats dels tutors de programas, la supervisió de l'aplicació pràctica dels programes formatius de les diferents especialitats, i la gestió dels recursos materials i personals específicament adscrits a l'activitat docent del centre.