- L'UHD té com a missió proporcionar atenció sanitària en el domicili similar a la dispensada a l'hospital.
- En general, l'atenció es realitza per part d'un equip de metges i infermeres, amb possibilitat de suport per part d'un fisioterapeuta, treballadora social i psicòloga.
- De manera habitual els contactes es realitzen durant els matins mitjançant visites en el domicili i, a vegades, mitjançant contactes telefònics, segons les necessitats assistencials. L'equip de UHD l'informarà de les recomanacions, tractaments i proves diagnòstiques previstos durant la seua atenció.
Acceptació voluntària de l'ingrés domiciliari del pacient i de l'entorn familiar.
• Disponibilitat de cuidador/a principal capaç de manejar-se amb les cures bàsiques i de ser present durant les visites.
• Condicions higienicosanitàries adequades de la vivenda.
• Disponibilitat de telèfon de contacte actualitzat.
Mantindre organitzada i ventilada l'estada en la qual es duguen a terme les visites.
• Establir unes rutines per a la realització de les cures bàsiques com: la higiene, l'alimentació, la pràctica d'exercici físic i recomanacions de cures, en la mesura que siga possible.
• Seguir les pautes de cures i tractament indicades pel seu equip de UHD.
• Mantindre organitzada la medicació i revisar que disposa de dosis suficients per a diversos dies.
• Consultar a l'equip de UHD si, en el seu estat de salut, pot eixir al carrer.
• Si ha anomenat durant la nit al 112, per favor, comunique-ho a primera hora de l'endemà.
• Informe a la resta de persones de l'entorn sociofamiliar perquè també col·laboren amb les cures, indicacions i recomanacions a seguir.
- L'equip de l'UHD l'informarà del seguiment i indicacions que ha de seguir a l'alta.
- En finalitzar l'ingrés s'entregarà un informe d'alta hospitalària i, en cas de precisar-lo, un informe de continuïtat de cures. En qualsevol cas, li recomanem que contacte amb el seu equip d'atenció primària.
Compartir la seua experiència i satisfacció sobre l'atenció rebuda ens permet millorar el servici que oferim. Pot fer-ho a través de diverses formes:
- Responent a l'enquesta anònima de satisfacció que li eixirà escanejant este QR.
- Contactant amb el Servici d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe.